تبلیغات
مقالات مفید - چگونه در ۳ سال فروش خود را دو برابر کنیم؟

جستجو

 

چگونه در ۳ سال فروش خود را دو برابر کنیم؟

سه شنبه 20 بهمن 1394   11:44 ق.ظ

تحلیل کتاب جدید کامرون هرالد: دومساوی

از کمرون هرالد موسس کمپانی «گات‌جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ ممکن است متعجب شوید وقت ی بدانید که او در مدت ۶ سال درآمد را از ۲ میلیون دلار به ۱۰۵ میلیون دلار ارتقا داد. هرالد،‌ که هم اکنون مربی کسب‌وکار است، معتقد است که کمپانی شما می‌تواند فروش سود خود را در یک بازه زمانی سه‌ساله، دومساوی نماید . او نظریه تاکتیکی ویژه‌ای ارائه می‌دهد، استراتژی فریبنده جهت بیشتر شدن سودآور با نرخ سالیانه ۲۵ درصد را تشریح می‌کند و مفهوم ها شفافی ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌کار گیرید. بررسی چکیده این کتاب بلندپروازانه تشویق‌کننده را به مجریان و کارآفرینان کوشا باانگیزه توصیه می‌کنیم.
تصویر خود را نقاشی بکنید


فروش فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

جهت دومساوی کردن فروش سود در عرض سه سال،‌ خوب یت شرکـت خود را مجسم بکنید . از ورزشکارانی تقلید بکنید که از عکس سازی همراه با جزئیات و تمرکز عمیق برای دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کنند. جهت دیدن آینده‌ای پرقدرت جهت کمپانی ‌تان از تاکتیک اندیشه مثبت «تصویر رنگی» استفاده بکنید . در مکانی ساکت و دور از شرکـت ، فرض بکنید به بازدید مجموعه خیلی خوب در سه‌سال آینده رفته‌اید. سه یا چهار صفحه در مورد تمام موارد دوروبرتان، مناظر، صداها، فرایندها، کارمندان و نشانه‌های خوب یت بنویسید.
اهداف پروژه‌های را مهندسی معکوس بکنید

«عکس رنگی» اهدافی که کمپانی به آن‌ها دست‌خواهد یافت را پیش‌بینی می‌کند و نهروش دستیابی به آن‌ها را. وقتی تصویر رنگی کامل شد، آن‌را با شرکای کسب‌وکار خود وبقیه حابین دربین بگذارید. از کارمندان بخواهید آن‌را بخوانند و در بالاترین اهمیت ذهن خود قرار دهند.

با مصرف از تحلیل SWOT تهیه فهرستی از نقاط قوت ضعف تهدیدها فرصت‌ها، اهمیت فعلی شرکـت را معین بکنید . نظرات همه کارمندان را جمع‌آوری بکنید . پس جهت تبدیل عکس رنگی به واقعیت، از مهندسی معکوس استفاده بکنید . اهدافی که کمپانی می بایست در مدت سه سال به آن‌ها دست یابد را معین بکنید (دوره‌های زیاد ‌تر تاثیر گذار نیستند.) از آن اهداف به عقب برگردید و پروژه‌ها یا گام‌های ضروری جهت دستیابی به آن‌ها را طراحی بکنید . برای هر پروژه برنامه ‌ زمانی اهداف مشترک، قابل اندازه‌گیری، قابل‌دسترس و نگرانی ی، مرتبط و زمان‌محور درنظر بگیرید. دیدبرخی مبتنی بر بازگشت سرمایه داشته باشید. فهرستی از درآمدها و سودهای حاصله تهیه بکنید . شاخص‌های خدمات مشتریان رضایت کارمندان را تعیین بکنید . تعرفه ‌هایی که می بایست متحمل شوید، مثل وام ، ساعات اضافه‌کار غیره را محاسبه بکنید . این داده‌ها را به یک پروگرام عملیاتی تبدیل بکنید از تمام مراحل با اهمیت سه‌ساله به زمان حال برگردید کار ‌های را با ‌ترتیب زمانی طراحی بکنید .

جهت بیشتر شدن سریع، اقدامات متمرکز زیر را انجام دهید:
• استخدامی متمرکز

جهت پیدا کردن و استخدامی بهترین کارمندان که نظر ‌هایی مشابه شما دارند، از نحوه استخدام مصاحبه تاثیر گذار ی استفاده بکنید . داوطلبان تصویر رنگی شما را تحقیق کرده ‌اند؟ شرکـت موفق ، به‌طور معدل برای هر جای خالی ۲۵۰ رزومه دریافت کرده با ۱۶ نفر مصاحبه می‌کند. در دور اول مصاحبه‌ها، تمام متقاضیان را همزمان گرد‌هم آورید. سوالات ی مانند موارد زیر بپرسید: «فیلم جذاب موردعلاقه شما چیست چرا؟»، «پیچیده‌ترین پروژه‌ای که انجام داده‌اید چه بوده است و چرا؟» «بهترین داوطلب در این اتاق کیست چرا؟»‌. فرایند مصاحبه این گروه به‌شما کمک می‌کند تا متقاضیان معین ات راهبری شیوه استفاده مناسب از آن‌ها در سازمان خود را بشناسید. در وهله بعد،‌ مصاحبه‌های دوساعته فردی انجام دهید تا مهارت‌های داوطلبان را بررسی بکنید . دور دوم مصاحبه‌ها را با فینالیست‌ها برگذار بکنید و از بعضی همکاران بخواهید که در اتاق بنشینند موارد ی بپرسند. به‌دنبال داوطلبانی باشید که ویژگی‌هایی مانند تمرکزگرایی، رهبر ی،‌ هوش حس ی و مهارت‌های میان‌فردی از نشان می‌دهند.
• ارتباطات متمرکز

جهت آنکه فوق‌العاده‌ترین کارمندان، بهترین بازده ممکن را داشته باشند، باید اهداف و کار ‌های شرکـت ، وظایف آن‌ها و توقعات ویژه‌ای که از آن‌ها انتظار دارید را به‌طور شفاف با آن‌ها دربین بگذارید. رابطه باکیفیت با گوش دادن فعالانه شروع می‌شود. از ابراز مخالفت پرهیز نکنید. محیطی راحت آزاد جهت گفتگو ایجاد بکنید . بدون دخیل کردن احساس ات، صادقانه در مورد هر مساله مورد مجادله بحث بکنید . برای تلطیف مکالمه و ادامه بحث در مورد موارد ناخوشایند،‌ مصرف از عبارات و موارد ی مانند «احساس می‌کنم که….»، «شما چه احساس ی دارید؟» بازخوردی مناسب به‌همراه دارد.
• جلسات متمرکز

تمام جلسات بایستی نتیجه داشته باشند. وقت کارمندان را با جلسات پیچیده هدر ندهید. برنامه جلسه باثباتی داشته باشید. جلسه را به‌موقع شروع کرده و زود تمام بکنید . از تمام بخواهید که در آن مجموعه کنند. این جلسات هدفمند را در فواصل سه‌ماهه یا سالانه تشکیل دهید: جلسات «هیات مشاوران» که در مورد روش دستیابی به اهداف شرکـت بحث می‌کنند، جلسات «ارزیابی حوزه کسب‌وکار» جهت ارزیابی روش پیشرفت واحدهای مختلف جلسات هر روز گروه‌های «دوست ها ه» کوچک که در آن رهبر ان شیوه عملکرد شرکـت را با «معیارهای کلیدی» مثبت به کارمندان آموزش می‌دهند. این جلسات دوست ها ه را با تفریحات گروهی به‌انتها ببرید.
• بازاریابی متمرکز

جهت اجتناب از بازاریابی بی‌خاصیت ، مشتریان اقطعا لی شایسته‌ای جهت کالاها خدمات درنظر بگیرید. با تهاتری کردن فضای اگهی و زمان پخش تبلیغ، تعرفه ‌های تبلیغات خود را کاهش دهید. چنانچه این‌کار عملی نیست، جهت استفاده از بهترین قیمت‌ها مذاکره بکنید . برای اعلام پیام با هزینه کم، لوگو نام کمپانی را روی ‌های خود کارمندان درج بکنید و در هر وقت و هر‌جایی که می‌توانید آن‌ها را به‌نمایش بگذارید. «پارک کردن» تکنیک ارزشمند دیگری است. «خودروهای برند‌دار» را در مکان‌های شلوغی پارک بکنید تا افراد بسیاری بتوانند پیام‌های تبلیغاتی شما را ببینند. با محول کردن وظایف ویِژگزینشه هر روز به کارمندان، کاری بکنید که آن‌ها بااشتیاق در بازاریابی سهیم شوند. در روزهای اولیه تاسیس شرکت گات‌جانک، ‌مدیران وظایفی مانند قرار دادن اگهی روی خودروهای پارک‌شده، برای کارمندان بخش تبلیغات خود درنظر گرفتند. در انتهای روز هر کارمند وظایف انجام‌شده جهت مثال «گذاشتن ۵۰۰ اگهی روی خودروهای پارک‌شده» را گزارش می‌داد. ناظران با ارائه فهرستی از وظایف روز بعد، به گزارشات جواب می‌دادند.
• ارتباطات عمومی متمرکز

موفق یت شما در تلاش برای معروف کردن کالاها وخدمات، به تعریف داستان‌ها برای رسانه‌ها بستگی دارد. افراد بخش روابط عمومی استخـدام نکنید. به‌جای آن، فروشندگانی پیدا بکنید که از رابطه با غریبه‌ها نمی‌ترس ند با امتناع عدم‌پذیرش کنار می‌آیند. داستان‌های را به سردبیران ندهید، آن‌‌ها کارشناس رد کردن داستان‌ها هستند . بهترین هدف‌های شما گزارشگران و نویسندگانی می باشند که همواره با ایده‌های داستانی جدید کنار می‌آیند. زوایای اقطعا لی داستان‌های شما حاوی موارد زیر است: «رویکرد یا استراتژی فروش شما»، «جریان شخصی کارآفرینی شما» «داستان‌هایی در مورد کارمندان خاص». داستان‌های را تلفنی بازگو بکنید از روی متن بخوانید. جهت پیگیری‌های بعدی از ایمیل استفاده بکنید .
• بهره‌وری متمرکز

نتایج تلاش ‌های تبلیغاتی بازاریابی خود را کنترل و بررسی بکنید . جهت اتخاذ تصمیمات آگاهانه به داده‌های قابل‌اطمینان احتیاج دارید این همان زمانی است که معیارها یا «شاخص‌های کلیدی عملکرد» قدم به صحنه می‌گذارند. افراد واحدهای کسب‌وکار خود را موظف بکنید تا مهم‌ترین معیارها را تحلیل کنند. از هر واحد یک نماینده انتخاب بکنید تا مطمئن شوید که شرکت به «شاخص کلیدی عملکرد» ویِژگزینشه دست یافته است. وظیفه این شخص بایستی در رابطه با این مساله باشد. برای پیگیری شاخص‌های کلیدی عملکرد، رنگ‌‌های مختلف ی برای داده‌های مفرق درنظر بگیرید: قرمز برای اهداف از دست‌رفته، زرد جهت کار نیمه‌تمام و سبز برای اهداف محقق شده. شاخص‌های کلیدی عملکرد خود را حداقل به‌صورت هفتگی مرور بکنید از کارمندان بخواهید تا گزارش دوهفتگی وضعیت پروژه ارائه دهند.
پیشرفت در شرایط رکود

رکود بهتر ی جهت پیشی گرفتن از رقبایی‌ است که بسیاری از آن‌ها جهت تحمل موارد کار شان را کم می‌کنند. شما مرتکب این غلط نشوید. به‌جای آن، تیم فروش خود را گسترش دهید. به رقبا حمله بکنید . مشتریانی که سودی ندارند،‌ دیر پرداخت می‌کنند و خدمت‌رسانی به آن‌ها دشوار است را رها بکنید . ی رقبا تزلزل پیدا می‌کنند، ‌فرصت‌ها را از چنگ آن‌ها درآورید. همواره مثبت باشید. به‌یاد داشته باشید که در شرایط سخت، افراد قوی، قوی‌تر می‌شوند. از پول حفاظت بکنید . تعرفه ‌ها را کنترل بکنید ولی بودجه بازاریابی یا تبلیغات را کم نکنید. این‌کار مانند آن است که نفس خود را قطع بکنید . مشتریان ثروتمند را شناسایی بکنید روش‌هایی استراتژیک جهت کسب درآمد بیشتر از انجام معلت ه با آن‌ها طراحی بکنید .
بهره‌وری شخصی

تمرکز عمیق مهم‌ترین سلاح شماست. تام پیترز نویسنده کتاب پرفروش «در جستجوی برتری» معتقد است که بایستی «شیفته ماموریت» باشید. حداقل بار در ماه «روز تمرکز»‌ داشته باشید و در آن روز فقط به موارد مهم شرکت فکر بکنید . در آن‌روز هیچ‌کار دیگری انجام ندهید. از چهار گام اصلی مدیریت وقت مصرف بکنید : فهرستی از وظایف و کار ‌های برنامه ‌ریزی ‌شده خود تهیه بکنید . آن‌ها را اولویت‌بندی بکنید . پیشرفت روزانه خود را کنترل بکنید . برای پیدا کردن روش‌های ارتقا بهره‌وری، نتایج را نقد بکنید . هر روز از بپرسید: «۵ مورد مهمی که بایستی امروز انجام دهم کدامند؟» زمان ی آن‌ها ‌را پیدا کردید، انجامشان دهید. تمرکز خود را با این پنجراهنمای حفظ بکنید :

۱. تصور بکنید به‌جای روز کاری معمولی، فقط دو ساعت وقت دارید. فقط روی وظایفی حیاتی کار بکنید که در این محدوده زمانی می‌گنجند.
۲. را از «جنون پیام‌ها» ‌خلاص بکنید . فقط دوبار در روز ایمیل ‌های را کنترل بکنید .
۳. فهرست اولویت‌های خود را به‌عنوان یک یادآوری‌کننده دائمی در معرض دید قرار دهید.
۴. قبل از شروع کار خوراکی مختصری بخورید. وقتی گرسنه هستید، نمی‌توانید تمرکز بکنید .
۵. از زمان‌سنج مصرف بکنید تا به کارایی شما یاری کند.

وقتی هیات مشاوران خود را ایجاد می‌کنید، به‌دنبال «کمپانی ‌سازانی» باشید که می‌توانند روش‌های گسترش شرکـت را به‌شما نشان دهند، نه وکیل‌ها و حسابدارانی که بر کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، تمرکز می‌کنند. در جستجوی متخصصین «بازاریابی، تبلیغات، منابع آدم ی، ائتلاف‌های استراتژیک، اعطای امتیاز چند وامیزانی یا کسب‌وکارهای بین‌المللی» باشید. تصویر رنگی خود را به مشاوران نشان دهید. هر چند ماه یک‌بار با آن‌ها ملاقات بکنید . مربیان آموزگاران کسب‌وکار هم می‌توانند به‌شما کمک کنند.

کسب‌وکار شما خیلی مهم است، ولی زندگی شما ارزش دارد. جهت هر دو مورد، بگذارید. اول زمان خانوادگی را در تقویم یادداشت بکنید هر چیز دیگری را در اطراف آن پروگرام ‌ریزی بکنید . این‌کار حاوی اختصاص پیشاپیش زمان جهت گذران تعطیلات، گیم با بچه‌ها و رفتن به کنسرت است. از اضطراب اجتناب بکنید . مودب باشید. هوشمندانه از زمان استفاده بکنید . مشکلات کاری خود را به خانه نبرید. ورزش بکنید ، حتی اگر نرمش در اتاق هتل باشد. «سخت کار بکنید ،‌ سخت بازی کنید.» شب‌ها انتها هفته‌ها را استآسان کنید تا باتری بدنتان دوباره شارژ شود.


نوشته شده توسط : amir ali

ماجرای پتروس در خوزستان تکرار شد
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 12:14 ق.ظ
بسیار عالی
http://squaretail6762.snack.ws
جمعه 13 مرداد 1396 09:25 ب.ظ
I do not know whether it's just me or if perhaps everyone
else experiencing problems with your blog. It appears like
some of the text within your posts are running off the
screen. Can someone else please comment and let me know
if this is happening to them too? This could be a issue with my internet browser because I've had this happen before.

Kudos
averyexcwdrpsro.jigsy.com
شنبه 7 مرداد 1396 03:09 ب.ظ
You can definitely see your enthusiasm in the work you write.
The sector hopes for even more passionate writers such as you who
are not afraid to mention how they believe. At all times go after your heart.
BHW
چهارشنبه 30 فروردین 1396 05:54 ق.ظ
I visited various websites except the audio feature for audio songs
existing at this site is really wonderful.
manicure
دوشنبه 14 فروردین 1396 10:51 ق.ظ
No matter if some one searches for his essential thing, therefore he/she desires to be available that in detail,
so that thing is maintained over here.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر